ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

ب مثل بسیجی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

شکوائیه دانشجویان علیه خواننده هتاک به امام هادی(ع)

شاهین نجفی مطابق ماده 513 قانون مجازات اسلامی مشمول اعدام است‬

 


به گزارش خبرنگار «پایگاه تحلیلی خبری دانشجویان»، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور شکوائیه‌ای علیه فرد هتاک به ائمه اطهار خواستار دستگیری و اعمال اشد مجازات (اعدام) برای وی شد.


متن کامل شکوائیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به شرح ذیل است:


ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب


سلام علیکم


موضوع: شکوائیه علیه شاهین نجفی خواننده توهین کننده به ائمه طاهرین و مقدسات اسلام


احتراما اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به نمایندگی از طیف وسیعی از دانشجویان و فعالان علمی و فرهنگی و به استناد مواد 4 و 7قانون مجازات اسلامی و صدر ماده 30قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری و همچنین بند الف ماده3 قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب اعلام می‌دارد


شخصی با نام شاهین نجفی خواننده ترانه‌ای است که در قالب کلیپ صوتی و بصورت شعرگونه اهانت‌های شدید و الفاظ و عبارات رکیکی را نسبت به ذوات مقدسه و منوره ائمه طاهره امامان علی بن موسی الرضا (ع)، امام هادی (ع) و حضرت بقیه الله الاعظم حجه بن الحسن امام زمان (ع) بکار برده است و مسلمات دین و شریعت را نیز مورد انکار و تمسخر خود قرار داده است.


این کلیپ صوتی در هفته اخیر بصورت گسترده در فضای مجازی و به همراه متن مکتوب آن منتشر یافته است که این اقدام عفت و اخلاق عمومی را به شدت جریحه‌دار ساخته است.


از آنجا که عمل نامبرده قدر متیقن مصداق ساب النبی است براین اساس و به استناد مواد 513 و 640 و 700 قانون مجازات اسلامی وی مرتکب تعدد جرم از نوع تعدد عنوان گردیده و لذا مشمول اشد مجازات (اعدام) مذکور در ماده 513 قانون فوق الذکر خواهد بود.


در پایان ضمن تقاضای رسیدگی عاجل به موضوع مطروح به استناد ماده 32 و بند ب ماده 35  قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری تقاضای صدور قرار بازداشت نامبرده را تا صدور حکم نهایی در اسرع وقت خواستاریم.

میروسلاو بلاژویچ: آرزو دارم بسیجی باشم

 میروسلاو بلاژویچ: آرزو دارم بسیجی باشم.

 

                        میروسلاو بلاژویچ: آرزو دارم بسیجی باشم.

میروسلاو بلاژویچ با بیان اینکه آرزو می‌کنم به عنوان یک بسیجی با آمریکا بجنگم، گفت: ایران، سرزمین مقدسی است و جوانان این کشور باید قدر ایران را بدانند. به خاطر وجود این جوانان غیور است که ایران تضمین می‌شود تا غربی‌ها به ایران حمله نکنند.

   

یک نکته خطاب به جوانان ایرانی که هم سن فرزندان خودم هستند باید عرض کنم که ایران، سرزمین مقدسی است و جوانان این کشور باید قدر ایران را بدانند و مطمئنم که درصد بسیار زیادی از جوانان به این نکات توجه می‌کنند. به خاطر وجود این جوانان غیور است که ایران تضمین می‌شود تا غربی‌ها به ایران حمله نکنند و اگر این جوانان بسیجی نباشند قدرت نظامی ایران کاهش پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب ...